Minggu, 05 Februari 2012

Selamat hari lahir Ya Rasulullah SAW


5 februari 2012 atau bertepatan dg 12 Rabiul Awal diperingati sebagai
Maulid/Milad Nabi Muhammad SAW = hari lahir Nabi besar Muhammad SAW (Rasulku, kekasih Allah)

Semoga nama mu dan prilaku mu selalu tercermin dalam tingkah laku ku setiap hari, jam, menit, dan detik. (Amin). Maafkan saya ya Allah atas semua perbuatan saya yg menyimpang dari ajaran kekasihMu. Semoga saya dan keluarga saya bisa melaksanakan sunnah2 RasulMu.
-wassalam

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

there's something about me

Foto saya
jakarta, Indonesia
I was born from a peaceful fam. With a gergous mom, a taugh dad, and really nice brothers.. I had college at majoring in accounting, in Indonesia Banking School. I'm going to be a success person for my family.I am spend my day wih my fam, my lovely friends, and my beloved boyfriend. Praying, reading, watching, chatting are my activities in everyday. Just going for a better tomorrow..keep always my Allah and my Rasulullah in deeply my heart..